Wereldreis - Maleisië - Penang - Reisverslag uit George Town, Maleisië van Freek Walsum - WaarBenJij.nu Wereldreis - Maleisië - Penang - Reisverslag uit George Town, Maleisië van Freek Walsum - WaarBenJij.nu

Wereldreis - Maleisië - Penang

Blijf op de hoogte en volg Freek

30 November 2013 | Maleisië, George Town

Dag 5
Mijn bestemming van de dag was Penang, een eiland voor de westkust van Maleisië. Na het ontbijt vertrok ik naar het busstation waar ik direct in een bus naar Penang kon stappen. Na 7 uur reizen kwam ik bij een busstation aan waar ik een lokale bus nam naar het hostel. Bij het inchecken heb ik meteen een extra nacht geboekt omdat ik hoorde dat er goede stranden rond het eiland liggen. In de avond ging ik wat door de stad struinen en heb ik gegeten in little India.
Dag 6
Na het ontbijt ben ik meteen met de bus naar het strand gegaan. Tijdens de busrit begon het enorm te regenen en zag ik mijn dagje strand al verwateren. Bij het strand aangekomen regende het nog steeds dus besloot ik maar ergens te gaan lunchen. Tegen de tijd dat ik mijn lunch op had was de regen opgehouden en brak de zon door. Na een paar uur zwemmen, zonnen en lezen ging ik terug naar het hostel.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Freek

Actief sinds 14 Nov. 2013
Verslag gelezen: 77
Totaal aantal bezoekers 3035

Voorgaande reizen:

14 November 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: