Wereldreis - Indonesië - Pemuteran - Reisverslag uit Pemuteran, Indonesië van Freek Walsum - WaarBenJij.nu Wereldreis - Indonesië - Pemuteran - Reisverslag uit Pemuteran, Indonesië van Freek Walsum - WaarBenJij.nu

Wereldreis - Indonesië - Pemuteran

Blijf op de hoogte en volg Freek

30 November 2013 | Indonesië, Pemuteran

Dag 25 en 26
Na een goede nacht slapen stond ik op en ging ik het dorpje verkennen. Pemuteran is een klein rustig dorpje voornamelijk bekent om zijn goede snorkelplekken, ik kwam er helaas te laat achter dat je op tijd moet reserveren omdat de snorkeltrips vroeg vertrokken.
De volgende morgen vertrok ik met de locale bus terug naar de haven om daar een grote bus te nemen naar Denpassar. Vanaf Denpassar reisde ik verder naar Kuta omdat de vrienden, die ik had leren kennen tijdens de jungletrekking op Sumatra, verbleven in Kuta.

Tags: Pemuteran

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Freek

Actief sinds 14 Nov. 2013
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 3060

Voorgaande reizen:

14 November 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: