Wereldreis - Indonesië - Kuta - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Freek Walsum - WaarBenJij.nu Wereldreis - Indonesië - Kuta - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Freek Walsum - WaarBenJij.nu

Wereldreis - Indonesië - Kuta

Blijf op de hoogte en volg Freek

07 December 2013 | Indonesië, Kuta

Dag 27, 28, 29, 30 en 31
De laatste dagen van mijn verblijf in Indonesië bestede ik in Kuta. Over het algemeen heb ik niet veel uitgevoerd deze laatste dagen. Op de tweede dag kwam de laatste, van de drie mensen die ik in Sumatra had ontmoet, in het hotel aan. Overdag was ik vooral aan het strand om te zwemmen en te zonnen, ook heb ik een surfles genomen wat naar meer smaakte. In de avond ging ik met mijn vrienden uit eten en daarna zochten we de kroeg op. Op mijn laatste dag sloeg ik nog snel wat spulletjes in waarvan ik wist dat ik ze nodig zou hebben en welk in Australië veel duurder zouden zijn. De volgende morgen vertrok ik naar het vliegveld om het vliegtuig naar Darwin Australië te pakken. Door een rekenfout verbleef ik 31 dagen in Indonesië terwijl mijn visum mij maar 30 dagen toestond, ik moest een boete betalen van 200.000,- rupia voordat ik het land verlaten kon.

Tags: Kuta

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Freek

Actief sinds 14 Nov. 2013
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 3040

Voorgaande reizen:

14 November 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: