Wereldreis - Indonesië - Jakarta - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Freek Walsum - WaarBenJij.nu Wereldreis - Indonesië - Jakarta - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Freek Walsum - WaarBenJij.nu

Wereldreis - Indonesië - Jakarta

Blijf op de hoogte en volg Freek

30 November 2013 | Indonesië, Batavia

Dag 12 en 13
Vroeg in de morgen vertrok ik naar Jakarta, na een uurtje vliegen kwam ik aan. Vanaf het vliegveld pakte ik de bus die mij in twee uurtjes naar het centrum bracht. Daar aangekomen regende het heel hard en moest ik rennen naar een afdakje. Na de regenbui begon ik te lopen naar mijn hostel, de weg was veel langer dan gedacht en ik kwam helemaal bezweet aan. De rest van de dag heb ik alleen maar uitgerust van mijn zware reis. Jakarta is een enorme stad vol herrie, stank en druk verkeer. Bijna iedereen die ik tegenkwam, locals en toeristen, rade mij een bezoek aan Jakarta af. Ik ben toch naar Jakarta gegaan omdat ik vond dat je Jakarta niet kan overslaan als je Indonesië bezoekt. Na mijn bezoek aan Jakarta ben ik meteen overgelopen naar het andere kamp. De volgende morgen ging ik naar het stadsdeel Kota, hier zijn een aantal historische gebouwen en musea. De rest van de dag was ik bezig met het bepalen van mijn volgende reisbestemming.

Tags: Jakarta

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Freek

Actief sinds 14 Nov. 2013
Verslag gelezen: 79
Totaal aantal bezoekers 3066

Voorgaande reizen:

14 November 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: